Kontakt

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her på aka.dk, er du velkommen til at kontakte os.

Du kan chatte med os, sende en besked via Mit AKA, hvis du er medlem, tale med vores voicebot døgnet rundt, eller ringe til os.

Telefonen er åben mandag-tirsdag og torsdag-fredag klokken 9-15.

Chat med os døgnet rundt

Fra vores hjemmeside kan du chatte med vores chatbot døgnet rundt. Onsdage mellem 9-15 sender chatbotten dit spørgsmål videre til vores konsulenter, hvis den ikke kan svare på dit spørgsmål.  

Hvis du er logget ind på Mit AKA, mens du chatter med os, kan du få svar om din specifikke sag, og chatsamtalen vil blive gemt i din indbakke.

Skriv til os via Mit AKA

Du kan logge ind og skrive til os via Mit AKA, hvis du er medlem.

Dine beskeder lægger sig i din indbakke på Mit AKA, som er en sikker side, hvor al information er krypteret. Vi sender dig en e-mail, hver gang der er nyt i din indbakke, så hold din mailadresse opdateret under ”personlige oplysninger”.

Du kan også vedhæfte dokumenter, når du skriver til os via Mit AKA.

Send en mail til kontakt@aka.dk

Hvis du er medlem, lægger mailen sig i din indbakke på Mit AKA, men vi anbefaler, at du ikke sender personlige oplysninger (fx cpr-nummer og kontonummer) i en mail.

Ring til os på 33 95 03 95

Telefonen er åben mandag-tirsdag og torsdag-fredag klokken 9-15.

Om onsdagen er telefonen lukket, men du kan som altid chatte med os.

Send et brev til os

Du kan skrive til Akademikernes A-kasse, Postboks 410, Vester Farimagsgade 13, 1606 København V.

Find vores kontorer

Se hvor vi har kontorer og deres åbningstider her

Find medarbejder

Se alle medarbejdere

Teknisk support

Hvis du oplever tekniske problemer, kan du besøge vores supportside, hvor du kan finde løsning på de mest almindelig fejl.