Vores åbningstider på telefonen er mandag-tirsdag og torsdag-fredag kl. 9-15. Om onsdagen er telefonen lukket, men du kan som altid chatte med os.
Læs mere om kontakt via Mit AKA, chat, e-mails og brev
Om beskeder fra Mit AKA
Når du logger på Mit AKA og sender os en besked, er der også mulighed for at vedhæfte dokumenter. Dine beskeder vil lægge sig i din indbakke på Mit AKA, som er en sikker side, hvor al information er krypteret. Vi sender dig en e-mail, hver gang der er nyt i din indbakke, så hold din mailadresse opdateret under ”personlige oplysninger”.
Om chat på aka.dk og Mit AKA
Fra vores hjemmeside kan du chatte med vores chatbot døgnet rundt. Hvis chatbotten ikke kan besvare dit spørgsmål, kan den i alle hverdage fra klokken 9- 15 sende beskeden videre til vores konsulenter, som vil svare dig via chatten. Når du chatter med os via Mit AKA, bliver chatsamtalen gemt i din indbakke, og du vil kunne stille spørgsmål til din egen sag.
Om kontakt via e-mail
Du kan også sende en mail til kontakt@aka.dk. Mailen lægger sig i din indbakke på Mit AKA, men vi anbefaler, at du ikke sender personlige oplysninger (fx cpr.nr. og kontonummer) pr. mail.
Om kontakt via brev
Du kan også skrive til Akademikernes A-kasse, Postboks 410, Vester Farimagsgade 13, 1606 København V.