Under ofte stillede spørgsmål kan du finde svar på de mest almindelige fejl, som vores medlemmer oplever.
Hvis du ikke finder svar kan du logge ind og sende os en selvbetjeningsbesked, hvor du vedlægger en kort beskrivelse, samt evt. kopi af fejlmeddelelsen.
Skriv "Support" i emnefeltet, for at sikre at beskeden ryger direkte til vore medlemssupportere. På den måde kan vi hurtigere svare på din henvendelse.
Vi svarer på selvbetjeningsbeskeder alle hverdage ml. kl. 8.00 og 16.00.
Hvis ikke du kan logge på, eller hvis du foretrækker at snakke med en medlemssupporter, er du også velkommen til at ringe til medlemssupporten på 70 22 50 70.
Telefonen er åben på flg. tidspunkter:
Mandag | kl. 09.00 - 11.00 |
Tirsdag | LUKKET |
Onsdag | kl. 09.00 - 11.00 |
Torsdag | LUKKET |
Fredag | kl. 09.00 - 11.00 |
Hvis du ikke kan logge på, kan du i stedet sende en mail til medlemssupport@aka.dk
Vi svarer på mails alle hverdage ml. kl. 8.00 og 16.00.