Studiejob som junior marketingkonsulent

Vi har juniormarketing konsulenter ansatte i de størrer univisitetbyer dvs. København, Aarhus, Odense/Syddanmark og Aalborg. 

Du får:

  • 160 kroner i timen (fast løn – provision bruger vi ikke)
  • Grundig oplæring, så du er klædt godt på til at fortælle om a-kassen
  • Et selvstændigt job med stor proaktivitet og fleksibilitet, hvor du selv har ansvar for at planlægge arbejdet
  • Søde kolleger i hele landet – både fastansatte og mange andre studerende

Din profil

Du er studerende på en videregående uddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie. Det er afgørende, at du kan afse 10-12 timer (+/-) om ugen til arbejdet, men i studiestarten (februar og september måned) forventes det, at du kan lægge flere timer.

Mød én af dine kommende kollegaer

Catrine er ansat som junior-marketingkonsulent og har været hos Akademikernes A-kasse siden begyndelsen af 2018, og hun arbejder typisk 15 timer om ugen.

”Stillingen som Junior-marketingkonsulent indebærer udfordrende og spændende opgaver. Og jobbet er præget af gode muligheder for selv at tilrettelægge sine arbejdsdage, hvor man ofte også selv planlægger, hvordan opgaverne skal løses. Det kræver en evne til at arbejde selvstændigt og til at tage ansvar. Samtidig bliver man mødt med en stor tillid, hvilket er meget motiverende at arbejde i”, fortæller hun.  

Vi mangler løbende nye junior-marketingkonsulenter, der sammen med Catrine og resten af teamet på omkring 14 unge, arbejder i hele landet og dækker de forskellige uddannelsesinstitutioner.

"Akademikernes A-kasse er et fantastisk sted at arbejde. Der er stor fokus på trivsel og et godt arbejdsmiljø, og det kan klart mærkes. Både arbejdsmæssigt og socialt er der en oprigtig lyst til at hjælpe og udvikle hinanden", forklarer Catrine.

En typisk dag "på kontoret"

På en typisk arbejdsdag afholder man 'pitstops' på uddannelsesinstitutionerne. Det betyder, at man sammen med en kollega sørger for at afhente materialer på kontoret, får bestilt kaffe og kage og dernæst tager ud for at møde de studerende:

”Opgaverne er varierede og spænder fra hvervningsstande på de forskellige uddannelsessteder i regionen til forhandlinger med nuværende og potentielle samarbejdspartnere - man bliver udfordret i jobbet. To dage er sjældent ens, og der er god plads til at være nytænkende og til at tage ansvar – og så er det relevante udfordringer, der passer godt ind med mit studie”, fortæller Catrine.  

Målet med arbejdet er naturligvis at hverve studiemedlemmer til Akademikernes A-kasse, gennem både rådgivning og formidling af fordelene for de studerende. 

Indtryk fra en arbejdsdag

Interesseret?

Lær mere om os på aka.dk, og har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Daniel Rasmussen, som er leder for junior-marketingkonsulenterne, på studjob@aka.dk.

For at sende en ansøgning, klik her.

Vi glæder os til at høre fra dig.