Hvis du ikke modtager mails fra os, så er det muligt, at vores mails er havnet i din spam-mappe i din mailklient. Tjek derfor hvorvidt vores mails er havnet i din spammappe.
Herunder er her listet hvorledes spammarkeringen fjernes i henholdsvis Outlook, Gmail, Mail på Mac og via iCloud.
Outlook
Du åbner Outlook på din computer. Du klikker på ’Hjem’-fanen.
Du klikker på ’Uønsket’.
Du vælger ’Indstillinger for uønsket mail’.
I det nye vindue klikker du på fanen 'Afsendere, der er tillid til’. Du klikker på ’Tilføj’. I tekstfeltet, hvor du kan angive en mailadresse eller et internetdomænenavn, skriver du @aka.dk.
En anden metode er at gå ind i din spammappe og flytte en af vores beskeder over i din Indbakke. Du kan også højreklikke på mailen, vælge 'uønsket' og herefter vælge 'ikke uønsket'.
Se eventuelt mere på:
Gmail
På følgende link, kan du se, hvordan du kan fjerne spammarkeringen i Gmail. Linket indeholder guides til hvorledes dette gøres via en computer, en iPhone, en iPad eller på Android.
https://support.google.com/mail/answer/1366858?co=GENIE.Platform%3DiOS&hl=da
Mail på Mac (Klik på linket og scroll ned i bunden af siden)
I bunden af siden linket henviser til, der finder du en guide til hvorledes du fjerner ukorrekte spammarkeringer på mails der ikke er reklamepost.
https://support.apple.com/da-dk/guide/mail/mlhlp1145/mac
Ret falske positiver i iCloud (Klik på linket og scroll ned i bunden af siden)